sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Kadonnut aarre episode 1


Moi kaikki! Mä oon ulkona, ja täällä sataa. höh.. no, tulin tänne koska katoin just Taru Sormusten Herrasta. Ja sitte, mä kuulin et joku ois sanonu et se ois (sormus) haudattu tänne pihalle! Eikun etsimään.


hmm.. missä se olisi? 


noni, ja viimeinen rappu


jippiii, selvisin alas asti! 


kävelee kävelee...


hmm. ei se ainakaan tässä ole. Menempäs katsomaan hiukan korkeammalta xD


kävelee kävee..


ei sitä täältäkään löytynyt!!


ja takasin alas!


noniin!


JEIJ! pääsin


hei, mikä tuolla kimaltelee?

SORMUS!! JEE MÄ LÖYSin SEN!!


Jeih, kattokaas mitä mä löysin :D:D


kävelee kävelee...


minne piilottaisin tämän? Heh, koristeltuun tulitikku rasiaan! :DD Hyvä idea


Hmm.. missä se olisi? 


Hihii, löysin sen nopeasti! :D Nyt sormus on turvassa, eikä kukaan löydä
sitä!


Piilotan sen huoneeseeni! 



Kiitos kun katsoit :D:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.